A Flawless Smile

Ouhai!


Hi,, welcome to Dracula port. Be nice here. Do follow, or I'll hunt you, aha. Thanks buddy ;)


Home About
Ma Love

Big Claps


Done by: Zee

30 August

Assalamualaikum and hi readers pujaan otak gua :* Sihat? Amacam merdeka? Best? Pergi Dataran? Pergi Bukit Jalil? Pergi? Oh congratz. Ah malas wa cerita pasal merdeka. Haa kali nih nak focus terus dekat tajuk gua :D HAPPY BIRTHDAY (y) Tahu birthday siapa? Mesti tahu kan kalau dah baca entry lepas aku :) Hee. Tuu haaa, birthday budak yang dalam gambar tu. Tung ah birthday sekali dengan Hari Merdeka. Well, kiteorang pergi Dataran malam 31 Ogos tu, semata-2 nak sambut birthday budak nih je actually, bukan nak sambut Merdeka :b Hihi. Tepat jam 12 pagi, Aku, Shikin and Gegirl nyanyi lagu Happy Birthday untuk dia. Orang pandang je, ah kecah apa kiteorang :B Hihi. Firstly memang happening gila babi boleh celebrate birthday dia. Kiteorang merepek bagai dekat sana. Masing-2 gila. Menari Oppa Gangnam Style ah dekat sana. Cika ah mula buat benda tu-.- Dah rancang siap-2 dari rumah, hahaha. Time on the way balik hotel,  kiteorang singgah dekat mana entah. Dekat blah Dataran tu jugak ah. Lepak situ jap, menyanyi menari gelak ketawa macam orang gila.










Jangan tanya kenapa aku pakai sliper je malam tu ~.~ Hahahaha kebabian betul xD Actually banyak lagi gambar nih, tapi tapi, malas ah nak upload semua :'3 And nak tahu tak? Time tu jugak ah aku jumpa Sham :3 Muahahahahahahhahahahahah, dah diam. Ok lepak punya lepak punya lepak. Tenenenet, dah masuk lorong nak balik hotel, si Sham dengan kengkawan dia hantar kan, secara kebabian kawan kepada si Sham nih buat hal babi. Dia tarik beg Gegirl bagi jatuh then ambik terus cabut lari. Gerenti cabut balik Selayang. Ah babi betul! Sumpah spoil gila dibuatnya hari tu. Dari pukul 3 lebih sampai 5 lebih kiteorang cari budak bangsat tu. Tak jumpa jugak. Ah aku dah tension. Dengan gegirl nangis. Shikin takut ayah kiteorang call. Memang serabut ah kan cerita dia. Tengah happy-2 dia boleh perangai babi dia dekat situ. Dah tak tahu nak buat apa. Tetiba teringat Aben. Haaa *petik jari* terus call dia. Mintak tolong dia, meowwww. Huntung wa kenal lu ben :'3 Tetiba si Sham panggil aku pergi belakang. Dah pelik -.- Ohh nak bagitahu janga report polis rupanya, wuuuuu, kecah apa aku-.- 5.45 sampai hotel. 6 aben dah call cakap dah sampai sogo ~.~ Woi aku nak tidoqqqqq! Hahahah, k then aku turun dengan cika. Wuuuuu, pukul 9 kot baru aku naik hotel balik lepas dah selesai dengan Aben muka macam beruk tu xD Cika cakap, jangan marah aku! Hahaha. Sampai hotel, kejutkan gegirl turun Dataran balik ~.~ Sakit belakang badan aku, kaki pon sakit ._. Hm Hm. Pukul 12 balik Kota :3 Fuhhh legaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Then then, malam jumpa ben10 lagi :3 Harhar. Malas cerita, byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :b


HAPPY BIRTHDAY CIKA. SORRY HADIAH TARAK ADA AH. HIHI :b