A Flawless Smile

Ouhai!


Hi,, welcome to Dracula port. Be nice here. Do follow, or I'll hunt you, aha. Thanks buddy ;)


Home About
Ma Love

Big Claps


Done by: Zee

You Delete Me :')


Assalamualaikum and hai guys :) Hell yeah I'm updating my blog again. Hihi. Straight two days I'm update without stop :p Biar ah, nama pon blog gueee, cuka ati itew ah nurcx update bewapeww awie sekaliw puns, kacau awuckx keww huh?!?!?! Ada rasa macam sakit mata tak baca tulisan aku yang tu? Rasa macam nak amik baldi hempuk buah tembikai then baling naik pc/lappy korang tak korang rasa? Hmm sebenarnya aku tengah down sekarang nih, nak tulis apa pon tak tahu :/ Tapi takpeeeee, nih wawa lah hoi. Wawa The Dracula paling The Handsome. Tak kan tak kenal? Even apa pon jadi aku akan tetap tersenyum macam kerang busuk :D Embek embek :b Hikhik. Pernah tengok aku sedih macam orang mati mak tak? Tak kan? Melainkan kalau Allah tarik nyawa family aku, haa tu aku nangis sedih macam nak mati pengsan tergolek dog dog. Ya Allah panjangkan lah umur family aku :/ Amin. Hm, bapak segala babi jenis bangau kepada unta ke atas anjing daripada kucing yang lagi comel aku keciiiiwaaaaaa gilaaa :/ Crush aku dah ada bini dah :/ Hm. Dia bahagis sekarang, hm tahniah awak :( Awak, awak lah satu-satunya crush saya yang saya mengaku yang saya suka kan awak. Malu gila, tapi saya rasa lega bila dah cakap dekat awak yang saya suka kan awak. Saya tak kisah kalau awak tak terima saya. Saya tahu saya memang takkan pernah bersama awak even saya luahkan pon. Tapi awak, hmm. Takpe lah. Saya okay. Sebab saya dah ada Eykal dengan Nasuha di samping saya. Tak lupa jugak Cika dengan Lily doreamon shinchan tersayang saya tu. Awak, comot comey comot comey saya suka panggilan tu. Kita kenal 9 July kan? Haa saya ingat lagi tarikh tu, awak mula IM saya time tu. Awak panggil saya comey, saya panggil awak comot. Then suatu hari tu, saya ambil keputusan nak remove awak dari friend facebook untuk lupakan awak. Tapi satu hari tu awak tweet "Comey remove aku dari friend tanpa sebab :/" Rasa bersalah gila time tu, tweettweet dengan awak then awak suruh saya add awak balik, saya add pujuk awak cakap minta maaf bagai sebab remove awak, awak tanya kenapa remove awak. Saya tak tahu nak jawab apa, macam2 alasan saya bagi. Last-2 awak paksa jugak, saya terus terang yang saya suka awak. Ya Allah sumpah malu gila time tu :/ Sumpah lawak cara aku bagi tahu dia, malu gila barbie tahap maksima ke enam power rangers version 10 kalahkan atomen dimenangi oleh Action Kame' tercinta :3 Malunyaaaaaaaaaaaaaaaa :/ Kalau korang mesti malu gila kan? Dah mengaku then crush kita tolak kita mentah-2/ Ya Allah, kalau boleh nak block facebook dia, block twitter dia. Tapi sumpah tak sampai hati. Aku sayang diaa. Awak, awak mesti kata saya gila, kann? Sebab saya boleh suka awak dalam masa yang singkat. Hm, awak. Untuk mencintai seseorang, kita tak perlukan banyak masa. Tapi untuk melupakan seseorang 10 tahun pon, mungkin takkan cukup untuk kita melupakannya. And, itu berlaku dekat saya. Evenly saya dah tahu awak ada crush lain, even saya tahu awak takkan pernah jadi milik saya, even saya tahu awak takkan pernah pandang saya, tapi saya tetap buat awak jadi crush saya, kan? Saya sendiri tak faham kenapa. Saya BODOH sangat kan? BANGANG sangat. Hmm. Awak saya nak ucap selamat bahagia dengan pasangan awak :') Saya suka tengok awak bahagia, evenly bukan disamping saya. Jangan sedih-2 taw? Senyum lebih, muram kurang, taw? Hahaha :') Hm, awak, kita kawan eh? Forever friend, #FF. Jaga diri taww? And to all Muslim and Muslimah, Selamat menyambut Ramadhan Al-mubarak :) Puasa penuh tawww? :p Hahaha. Bye Assalamualikum :)

NF semoga awak bahagia dengan pasangan awak :) Congratez. Selamat berpuasa to.