A Flawless Smile

Ouhai!


Hi,, welcome to Dracula port. Be nice here. Do follow, or I'll hunt you, aha. Thanks buddy ;)


Home About
Ma Love

Big Claps


Done by: Zee

My love is your love♥
Assalamualaikum and hai guys :'D Korang sihat? Alhamdulillah aku sihat sihat jea, cuma sejak beberapa hari nih aku asyik selesema jea -.- Perubahan cuaca yang sangat sangat mendadak seperti mentadak tu maybe, aite? Tahu tak mentadak tu apa? Takkan tak tahu, apeke bengapp nyew sangat mung nih ~ Hekhek, joking. Mentadak tu sejenis serangga yang berwarna hijau lah, tanya parents korang, gerenti dorang tahu, hikhik. Well, last post aku story pasal crush intan payung permata berlian emas yang tersayang kan? Haa kali nih nak post tentang kawan sehidup semati segembira sesedih sepaling sayang sepaling cinta seumur sehidup semati aku♥ Banyak tak se aku? Actually aku guna kan benda 'se' tu untuk ungkapkan bertapa sayangnya aku dekat dorang nih. Tapi, sebenarnya, perkataan 'se se se se' tu tak cukup untuk tunjukkan bertapa sayang nya aku dekat dorang. Hanya tuhan yang tahu macam mana aku sayang kan deorag, fheww :') Sejak kenal deorang, hari-2 aku mesti ada peneman. Entah lah, evenly belom pernah jumpa, aku rasa dekat sangat dengan dorang. Sorang sedih, tiga-2 orang sekali sedih. Kang bila dah happy, semua sekali happy. Ya Allah, they really-2 mean to me Tuhan, jangan pisah kan aku dengan deorang eh :') Aku sayang gila dekat deorang. Kalau aku hilang deorang, nanti dengan siapa lagi aku nak bergadoh manja? Dengan siapa lagi aku nak berdebat siapa paling tinggi siapa paling pendek. Nama siapa paling sedap. Siapa lagi nak teman aku tweet sampai lewat malam? Bila aku luangkan masa dengan deorang jugak lah, aku lupa tentang crush aku, benda yang aku nak sangat2 selama nih. Hm, berair mata aku bila Eykal IM aku dekat facebook :/ Nak tengok dia IM apa? Nah usha. Kalau tak nampak korang click jea lah kat gambar tu, tak pon drag ke new tab, taw? Goood :)



 Sumpah tersentuh wea. Dia dah lah lelaki. Susah nak cari lelaki yang menangis sebab member dia. Dari situ aku nampak dia ikhlas kawan dengan kiteorang. Eykal, kau janji kau takkan putuskan persahabatan kita kan? Aku pon nak janji, biar apa pon berlaku, Eykal Wawa Nasuha akan tetap bersama :') Aku sayang korang duadua gilagila :* #NasuhaEykalWawa Poweber

Haa, meyh usha bawah sini siapa Eykal dengan Nasuha yang aku maksudkan nih :'D Tadaaaaaaaaaa :*


Nampak tak? Eykal si handsome lagi macho dengan Nasuha si cecomel lagi menawan♥ Haa, deorang lah buahbuah hati aku buat masa sekarang nih :') wa ada dua buah hati, lu ada? Tarak ada kan? Buwekk padan muka, hahaha lewls ~ Okay dah okay dah, nanti kalau lelama mesti aku terlebih lebih pulakkan puji dorang dua ekor nih, kembang habis segala benda kang susah jugak :p Hahahaha. Btw, Happy Ramadhan guys. Puasa penuh taww, jangan curi-2 makan pulak? :p Byeeeeeeeeeee.

Eykal , Nasuha , Wawa janji Wawa takkan tinggalkan korang poweber♥:*