A Flawless Smile

Ouhai!


Hi,, welcome to Dracula port. Be nice here. Do follow, or I'll hunt you, aha. Thanks buddy ;)


Home About
Ma Love

Big Claps


Done by: Zee

Hi *duckface.jpg*
Assalamualaikum and Hi readers terhebat lagi awesome *angkat laptop, ketuk ketuk buang habuk dalam blog* Lama lah jugak kan aku tak update? Seminggu ah kan? Fuhhh, lama ah jugak tu bagi aku :3 *ambik vacuum, sedut sisa-2 habuk celah keyboard* Well, tak ada idea ah katakan. Tak tahu nak update apa ~.~ Entah lah, sejak kebelakangan nih aku jadi blur semacam -_- Mungkin sebab rindu. Maybe lah, rindu melanda mungkin. Bukan senang nak rindu orang nih. Hmm, maybe lah kan? Bila rindu nih otak jadi blur semacam, asyik fikir pasal benda yang sama je. Kemungkinan besar ah kan cerita dia? *ambik kain basah lap screen laptop* But, the problem is, aku rindu apa? Rindu siapa? *telan roti, deguppp* Hmm, masih berfikir. Aku pon tak tahu aku rindu siapa. Ehehehehehehehehe jangan marah bro *gigit kuku muka seposen* Ehh, nampak tak gambar dekat atas tuuuuu? Comel tak aku buat? Hihi :p "HI, CAN I SAY YOU'RE MINE? FOREVER MINE ♥" Meoww, love comot :* xoxo *balik kepada rindu, kunyah chew gum* The best part it, bila terasa macam ada rasa rindu dalam diri aku, confirm aku dengar either nyanyi lagu nih Aku Suka Dia MVP :3 Hahaha. Agak pelikkan kan? Ah lantak ah *jelir lidah muka comel duckface.jpg* But seriously, bila dengar lagu tuuu, mesti teringat............................abaikan :3 Okbye. Bhahaha. Nothing nothing, abaikan. Memain je tonyok, jangan nak ambik serious sangat ah kan *pegang gergaji* Faham? Jangan ambik serious *start enjin gergaji* Ahaks ahaks ~ Ehhh, sebelum aku tamat kan entry aku kali nih, wa nak ucap siap-2 ah kan? Takut nanti tak sempat. Well, nama pon lappy wa dah rosak. Screen retak belah dalam akibat dipijak oleh seorang kanak-2 berusia 2 tahun 2 hari yang lepas. Selepas kejadian itu dimaklumkan bahawa pemilik laptop itu telah menyepak kanak-2 tersebut Semoga ketemu lagi di minggu hadapan Assalamualaikum *tutup tirai* *truestory.jpg* Ah Uh Oh Eh kedababooom, dah nak 31 Ogos kan? Tarikh penting gila kan? Tahu apa yang penting? Mesti korang ingat Merdeka kan? Muahaha, bagi aku tu tak penting sangat ah kan :3 Lagi penting, 31 Ogos nih Birthday INTAN ZULAIKA BINTI KHAIREL ANUAR ♥ Meowwww, mohon jealous sebab aku buat entry untuk birthday dia :b Bhahaha. Birthday dia jatuh pada 31 Ogos sama dengan abang second dia :) Jap, korang kenal tak Intan nih siapa? Haaa usha gambar mesti kenal. Jap ehhh comel handsome :b




Tadaaaaaaaa, kenal tak? Hahaha, Intan nih Cika lah bongok. Zulaika bertukar Chika glamoour sikit. Ah dah diam. Hi Chika Doreamon Comel Scandal Cantik Intan Payung Pelengkap Hidup ku, berdirinya saya disini untuk mengucapkan bahawasanyaaaaaaaaaaa : 

Selamat Hari Lahir yang ke-14 bagi tahun 2012 :D Maaf lah sebab aku wish 3 hari terlebih awal, excited lebih katanyaaaa  *makan maruku* Hekhek. Makin tua dah kau, but stay comel tau? Haha :b Eh btw, dengan kesempatan ini *dah macam ucapan apa daaa-.-* wa nak minta maaf eh pasal hari tu :'D Suka hati ah nak maaf kan ke tak, tapi aku dah minta maaf :3 Lalalala xD Ingat masa aku tersilap call Ajiq then dia call balik tu? Dia sendiri happy bila dah tahu kita berbaik balik, muehehe :3 Jangan pisahkan, aku dan dia tuhan tolong lah ku sayang dia *parody* Fhewww, apa pon SELAMAT HARI LAHIR yaw! :*
So, sampai sini je kot cerita aku :') *gigit kuku* Otak pon dah tak tahu nak taip apa dalam blog nih, sooo selamat tinggal readersku ~ Mueheheh. Takecare! See ya in da next post :*