A Flawless Smile

Ouhai!


Hi,, welcome to Dracula port. Be nice here. Do follow, or I'll hunt you, aha. Thanks buddy ;)


Home About
Ma Love

Big Claps


Done by: Zee

Cepatnya masa berlalu :D

Assalamualaikum and hai readers ku yang comel molek lagi cun melecun malah handsome smart belaka :b Eceh, kembang bontot lewtuuu? Hahaha, woi jangan kembang sangat kang patah kerusi/katil korang kang sebab bontot terlampau kembang. Hish! Tak senonoh -.- Hek!:D Sesaje je update nih, no reason. Im bored and kinna cannot sleep, hellyeah T.T Rasa macam nak hentuk kepala dekat dinding jeeee, Dear Eyessssss, mohon lelap sebentar, wa nak exam kejap karangggggggg ah gila! Hm :/ Dah ah exam EA. Sepatah haram pon aku tak dapat sepanjang aku pindah KD nih. EA aku melalut gila sekarang T.T Macam mana niiiiiii? Tak lama lagi dah nak Form 5, SPM woiiiiiiiii! *baling buku, balang potato chip, sikat, mouse, bantal semua barang yang kat tepi aku nih :( Hmm. Aku banyak main sekarang, err I meann aku banyak mengadap lappy je sekarang. Buku? Setahun hanya sekali kita membuka buku dan membaca tentererengg ~ Ah damn -.- Sudah lahhh. Korang dah sahur? Dah? Awalnyaa sahur :O Mesti berbuka awal kan kejap lagi? Haaa tahu dah. Kantoiiiiiiiiiiiii :b Ehh, Ramadhan dah nak habis kan? Nih dah masuk malam-2 ke-10 terakhir. Ya Allah cepatnya masa berlalu. Dulu sebulan puasa rasa macam setahun oh nak tunggu masuk bulan Syawal. Sekarang? Rasa macam baru puasa 4 5 hari je. Haaa, nampak tanda-2 nak kiamat? Mama aku selalu cakap, semakin cepat kita rasa masa berlalu semakin makin makin makin makin makin makin teramat makin lah dekat dengan kiamat :') Hm. Eh, bye the way, aku nak ucap siap-siap ah takot karang aku busy sangat tak sempat nak ucap kan? Haaa, tahu nak ucap apa tak? Ehemmmmm
Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin ikhlas dari saya kepada seluruh umat Islam di seluruh negara :D Raya nanti jangan lupa datang rumah eh? Hahaha lewls :b Eh, korang-2 yang baca nih, WAJIB tau WAJIB kasi itew duit raya xD Tak kasi itew tuntut nanti, hahah joke je :) Balik kampung hati-2 tawww? Pandun cermat, penumpang selamat, Eh? Hahah :* 
Bila cakap pasal raya mesti lah balik kampung aite? Semua happy je kan? But for me tak, sumpah rasa macam raya tak wujud je tahun nih. Raya kali nih takkan pernah sama macam raya-2 tahun lepas, raya tahun nih dan tahun-2 akan datang takkan pernah segembira tahun-2 lepas. Ya Allah, aku rindu Tok aku :'( Selalunya aku semangat nak raya pon semua sebab dia, semangat puasa pon sebab dia, semangat nak balik kampung pon sebab dia. Tapi kali nih? Hm, dia dah tak ada kat dunia. Allah lebih sayangkan dia :') Doakan Tok itew dipelihara dan sentiasa dalam rahmat Allah eh dekat sana? Aminn :') Dahhh, aku dah menangis dah nih -__- Sorry, aku memang sensitive kalau bab Tok aku. Sebab sebelum dia pergi, dialah satu-satunya manusia yang betul-betul faham aku. Ingat mudah aku nak lupakan dia? Dia dah macam Ibu aku sendiri oh. Hm. dah lah, yang pergi tetap pergi. Chiillexxxxx lew aite? :D Hewhew. Err, I think sampai sini je lah eh? Need a rest for awhile ^^V Smile always, kalau tinggal puasa nanti ganti taw? Tak gantii siap ah :b Hikhik :D Takecare guys, do wait for my next post. Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dude! :*