A Flawless Smile

Ouhai!


Hi,, welcome to Dracula port. Be nice here. Do follow, or I'll hunt you, aha. Thanks buddy ;)


Home About
Ma Love

Big Claps


Done by: Zee

4 Cerdas ♥

Assalamualaikum and hai handsome pweety cun cantik jelita macho smart lagi menawan menyebabkan ku tertarik kepadan mu :* Eh? K nampak tak tulisan yang tertera di dalam rajah di atas? "4Cerdas SMKS4KD" Hekhek. Lawa 4Cerdas, ingat time aku sekolah rendah dulu, darjah 4 lah, 4 Cerdas jugak. Dekat SKPI, hihi. Tapi kejap jea darjah 4 kat sekolah tu, sebab lepas tu aku pindah Damai :* Hee. Actually aku dekat sekolah baru nih, dah sebulan lah :'3 Tapi sekarang aku baru rela hati nak update, hehe. Nampak tak yang sebenarnya aku  tak dapat terima kenyataan bahawasanya aku saya me I telah berpindah sekolah :( Wuuu, me miss Damai damn much. Hekhek, tapi takpee, aku dah mula selesa dengan sekolah and kelas baru nih :D Everybody was just like hyper, talk active, tooo peramah. Glad aku dapat masuk kelas macam nih :D Kalau tak, hemmmmmmm mati eden, dah lah aku nih jenis yang susah sikit nak sesuai kan diri dengan sesuatu keadaan tu. Well, aku nih kan seorang yang sangat sangat terlalu terlampau terlebih ter ter ter lampau pendiam kalau first time pindah sekolah. Well, tak biasa lagi ah kata kan :3 Hehehe. Hmmm, first day aku masuk kelas 4 Cerdas nih, aku berkenalan dengan Nur Qurratu Ain. Known as "Ratu Comel". Eh? Hahaha :b Aku suka cara dia yang selamba tu :D Teringat dekat Yana :( Hm, me miss she. And from Ratu, aku kenal dengan Nur Hayati. Aku suka tengok dia senyum, entah tak tahu kenapa :'3 Hahahaha. Dia kuat merembes, so beware taw? Hahaha, joke joke. Jangan marah yati :b Next is, Husna Izzati, haaaaa dia nih comel, kecik jea :b Hihi. And lastly Wan Nur Shahirah, okay, she was shoo pweety :* Heww. Takde lah hari hari aku dekat sekolah tu bosan/sunyi gila nak pengsan on the way nak pitam di selamatkan oleh Action Kamen tercinta ku ♥ *Sorry kalau ada salah eja nama korang :B* K in breath out breath in breath out breath, wa dah tak tahu sangat nak cerita apa actually. Hehehe. Glad to know you guysssss. You guys shooo oshemmmm :') Heee.

#DearMom, jangan pindah dah eh lepas nih. Dah penat tukar-2 sekolah. Tapi kalau pindah Damai balik, tu okayy lah :b Hahaha.